About Me

My photo
How can i leave my best life, one and the only 💕 ... Check my blog out n my gallery at instagram/farikhaakhbar ... 🌹

Wednesday 19 June 2013

Zikir itu ketenangan. Yakin dengan Allah ^_^

Hari ini aku bernafas lagi

Alhamdulillah dengan izinNya

Aku masih berdiri di sini

KeranaNya.

Hari ini aku berjalan

Alhamdulillah dengan kurniaNya

Aku masih bertapak di sini

KeranaNya

Hari ini membawa seribu makna

Syukurku pada Ilahi

Aku masih disini

KeranaNya



Beribu batu ku berjalan

Beribu batu ku melangkah

Beribu batu ku pergi

Beribu batu ku terbangkan diri ini

keranaNya

Hanya DIA yang tahu 

berapa jauh ku telah pergi

bersama redhaNya

Setiap langkah ku dilihat

Setiap langkah ku dikira

bersama amalanku

Adakah zikirku mengiringi amalanku

Adakah diterima akan semuanya

Ku pejamkan mataku

Ku bayangkan diriku

Air mataku mengalir setitis demi setitis

Sungguh bedanya kehidupanku 

Moga diRedhaiNya

Beda diriku dengan yang lain

Tiada siapa yang tahu

Hanya DIA....



No comments:

Post a Comment