About Me

My photo
How can i leave my best life, one and the only 💕 ... Check my blog out n my gallery at instagram/farikhaakhbar ... 🌹

Tuesday 17 April 2012

Siapa aku :')

SIAPA AKU SEBENARNYA Aku serahkan segalanya pada yg maha ESA, dia lebih mengetahui segalanya, jagalah hati kami semua ya ALLAH :') Aku sentiasa mencuba untuk melakukan banyak perkara. Kerana aku tahu, dgn semua itulah aku dapat melupakan kisah kehidupanku. Betapa pedihnya hati ini bila orang berkata macam2 , melontarkan kata2 kesat. Iya, memang benar salah aku, tp sudah berapa kali aku tekankan CARA teguran itu kenelah betul, CARA yg baik, untuk mengubah sikap semua orang memang susah, semoga ALLAH lembutkan hatinya. Walau apapun kita perlu menghormati semua pihak, masing2 ada kelemahan dan kelebihan, terima lah semua itu dgn hati yg ikhlas. Kita tidak perlu menjadi insan lain untuk jd yg terbaik. Cukuplah hanya sekadar mengubah kelemahan diri kearah yg lebih baik, ke arah yg diredhainya, jgnlah kita ingin berubah, kita berubah menjadi org lain. Be who we wanna be, BUT dont change it. Our personality :) Aku menulis sebuah buah puisi, yg banyak mengisahkan kehidupan seseorang. Ya ALLAH, berikan aku kekuatan untuk aku terus menulis dan menulis yg diberkahimu ya ALLAH, masih belum selesai, dan aku juga tidak tahu untuk publisiti dijana, masih dalam pencairan, apa yg penting buku itu masih banyak lg yg perlu diupdate, kawan-kawan, jangan lupa Follow ye :D insyaALLAH. Manfaatnya kita akan kongsi kan bersama. Kehidupan ini perlukan perkongsian, orang kata kan, 'sharing is caring' bila kita dapat share sesuatu dgn org, perkara itu bermanfaat tau, semoga jalanmu ALLAH akn permudahkan ^_^ Masih banyak yg perlu aku pelajari, terlalu banyak kekurangan dalam diri, untuk menjadi orang yg hebat, kita kene outstanding, jgn duduk di bawah satu dahan sahaja, ikhtiar la dgn cara lain. Kertas yg kosong itu tidak akan tercorot apa2 di atasnya jikalau bukan kita yg mencoretnya :)

2 comments: